Connect with us

Campagne Pubblicitarie

The Métiers d’art 2020/21 “Le Château des Dames” collection campaign with Kristen Stewart photographed by Juergen Teller

Published

on

The Château de Chenonceau breathes its history and its mysteries into the CHANEL Métiers d’art 2020/21 collection campaign. After the show on December 3rd 2020, filmed in the grand gallery with its black and white checkered floor, this campaign continues exploring the “Château des Dames”: the actress and CHANEL ambassador Kristen Stewart embarks on a romantic chassé-croisé before the lens of photographer Juergen Teller. Against an autumnal backdrop, mixing nature and architecture, around the château and in its park, these photographs express the modernity of the collection imagined by Virginie Viard with the support of the savoir-faire of CHANEL’s Métiers d’art, including Lesage, Montex, Lemarié, Lognon, Goossens, Maison Michel and Massaro.

Questo slideshow richiede JavaScript.

The Artistic Director of CHANEL’s Fashion collections brings together different inspirations and eras, in a style that is as rock – a black leather jacket adorned with pearls, studs and jewelled buttons is worn over a black organza dress that plays with transparency – as it is romantic – an ivory lace blouse with a black chiffon skirt and an embroidered belt representing the façade of the château. A long black velvet coat reveals satin cuffs with a quilted motif, while a silk tulle dress with a flounced chiffon collar and cuffs is adorned with lattices punctuated with golden beads, in reference to the Renaissance and the codes of the House. The CHANEL jacket is reinterpreted as a suit-body, in white and gold tweed highlighted with embroidered braid.

This campaign, embodied by Kristen Stewart, evokes the silhouette of the women who lived in the Château de Chenonceau, from Catherine de’ Medici to Diane de Poitiers, as well as that of contemporary women. Constantly reinvented by Virginie Viard‘s creativity and the dialogue she maintains with the Métiers d’art, it is a celebration of women, detail and sophistication.

0 Users (0 voti)
Criterion 10
What people say... Leave your rating
Ordina per:

Sii il primo a lasciare una recensione.

User Avatar
Verificato
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Di Più
{{ pageNumber+1 }}
Leave your rating

Il tuo browser non supporta il caricamento delle immagini. Scegline uno più moderno.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

venti + 9 =

Campagne Pubblicitarie

SS24 ADV CAMPAIGN di Max Mara

Published

on

Max Mara presenta la sua Campagna ADV per la SS24.

Questo slideshow richiede JavaScript.

0 Users (0 voti)
Criterion 10
What people say... Leave your rating
Ordina per:

Sii il primo a lasciare una recensione.

User Avatar
Verificato
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Di Più
{{ pageNumber+1 }}
Leave your rating

Il tuo browser non supporta il caricamento delle immagini. Scegline uno più moderno.

Continue Reading

Campagne Pubblicitarie

Campagna Sportmax per la Primavera-Estate 2024.

Published

on

Campagna Sportmax per la primavera-estate 2024.

Questo slideshow richiede JavaScript.

0 Users (0 voti)
Criterion 10
What people say... Leave your rating
Ordina per:

Sii il primo a lasciare una recensione.

User Avatar
Verificato
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Di Più
{{ pageNumber+1 }}
Leave your rating

Il tuo browser non supporta il caricamento delle immagini. Scegline uno più moderno.

Continue Reading

Campagne Pubblicitarie

High – Elements of Elegance – Water Colour SS24

Published

on

Madre Natura è da sempre la massima ispirazione di HIGH.

Allontanarsi dai rumori della città ed immergersi negli elementi, trascorrere del tempo all’aria aperta, in riva all’acqua e alla luce del sole non è solo un lusso, ma un’esigenza. HIGH ha sempre legato alla propria filosofia l’importanza della natura come essenziale per la mente e per il corpo.

L”Elements of Elegance – Water Colour” celebra l’arrivo dell’estate grazie all’interpretazione della collezione Primavera Estate 2024 da parte dell’attrice Mariela Garriga, rappresentata nuovamente attraverso l’obiettivo di Keila Guilarte, sulle rive del Lago di Como.
Mariela, attualmente con Tom Cruise nel cast di MISSION IMPOSSIBLE – DEAD RECKONING diretta da Christopher McQuarrie, è una vera cittadina del mondo. La sua attitudine interculturale e multidisciplinare, supportata da determinazione, coraggio e compassione, la rende, insieme alla sua naturale bellezza e intelligenza, una perfetta ambasciatrice del brand.

La carriera di Mariela comprende ruoli in America Latina, in Europa e negli Stati Uniti dove ha recitato in numerose serie TV. Nel 2019, ha preso parte al cortometraggio SOMBRA CITY, che le è valso il premio come migliore attrice al Queen Palm International Film Festival.
Mariela ha anche creato la sua società di produzione in Italia, FACTUM FILMS con cui ha già prodotto una serie impressionante di progetti con sceneggiature da lei scritte, tra cui E.L.I Project, un documentario di sensibilizzazione sui crimini ambientali e sugli animali in via di estinzione.

L’opportunità di veder vivere i volumi e i colori della collezione combinati con la bellezza naturale di Mariela nell’atmosfera magica della luce del sole sull’acqua è stata irresistibile.

0 Users (0 voti)
Criterion 10
What people say... Leave your rating
Ordina per:

Sii il primo a lasciare una recensione.

User Avatar
Verificato
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Di Più
{{ pageNumber+1 }}
Leave your rating

Il tuo browser non supporta il caricamento delle immagini. Scegline uno più moderno.

Continue Reading

Trending