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Un viaggio attraverso la creatività e l’espressione artistica. Parajumpers SS21 Campaign

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Il brand di capispalla di lusso Parajumpers lancia la sua nuova campagna per la collezione Primavera- Estate 2021 che si concentra sul percorso creativo e artistico dei personaggi.
La campagna combina elementi floreali e naturali, con l’alternanza di colori accesi e desaturati, coinvolgendo le sensazioni di leggerezza e rinascita che la primavera porta con sè.
La collezione punta su innovazione e design, implementando la selezione di colori e la scelta del tessuto, creando pezzi che resistono al tempo e alle tendenze.

I personaggi che raccontano la storia di questa collezione spaziano da artisti, fotografi, registi, scrittori, attori e chef. Il loro viaggio è lastricato di creatività e ispirazione raccolte dal mondo che li circonda, che si tratti delle persone che incontrano o della natura che li circonda.

Per la collezione maschile, i personaggi non potrebbero essere più diversi l’uno dall’altro.
Johnny proviene da una famiglia creativa, madre ballerina e padre artista. La sua vita è caratterizzata dalla spontaneità e dal senso di possibilità, che si possono trovare nella sua musica e nei suoi disegni.

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Lux è uno chef, e il suo viaggio è fatto di sperimentazione e creatività nei piatti che prepara.

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Il viaggio di Luis è segnato da esperimenti, esperienze e la completa connessione tra mente e corpo che definisce la sua arte e ispirazione.

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Misha trasforma i materiali in arte e ama reinventare, reinterpretare e remixare oggetti e scene attraverso la sua visione artistica.

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Per la collezione femminile, i personaggi sono immersi nella creatività e nella spontaneità, che fluiscono attraverso diversi media.
Lucy è un’artista, scrittrice e fotografa, e la sua creatività si concentra sul riadattamento e la flessibilità.
Non premedita mai quello che sta per creare, la sua espressione artistica nasce in modo spontaneo.
Adea è una regista e scrittrice, sempre in movimento. Ha una connessione con il mondo della danza e della coreografia, trovando ispirazione sia nella quiete che nel movimento.

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Brooke è la più giovane, ma è agguerrita quanto le altre. Si tuffa nel ruolo che dovrà interpretare con passione e volontà inarrestabile.

 

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Max Mara FW ADV Campaign

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The Max Mara woman has come a long way in the 70 years since she first became not only the inspiration for the collection but its reason for being. From home front to highest office, the modern Max Mara woman is now a royalty in her own right. The AW21 advertising campaign is a celebration of the indomitable individualism that brought her here.

Trailblazing, ground-breaking, pioneering, radical, tenacious, commanding, self-assured, accomplished, witty and wise, the casting reflects the intelligence of our heroine and the power that makes others rise to meet her. She may sulk or seduce. She may govern or nurture but she lives fully, takes opportunities and has adventures. Individuals all, the women of the Max Mara family are united by one thing: they are alike only in their uniqueness.

Photographed and directed by Steven Meisel who has been collaborating with Max Mara for more than 20 years, the campaign celebrates a range of ages and nationalities.
Featuring Chloe Oh, Amar Akway, Sofia Steinberg, Jits Bootsma, Mona Tougaard and Malgosia Bela the casting is a reflection of the global family that is the Max Mara customer in our platinum jubilee.

Since 1951, the Max Mara success has relied entirely on how well it serves her. A wardrobe that is in lockstep with her constantly changing needs and also has the integrity to build into a timeless ally – her forever wardrobe. The style is Anglocentric but with a distinctive Italian accent giving a leading role to the thornproof tweeds and arans of the British countryside enriched with the luxury of Italian cashmere and craftsmanship. It is a collection fit for a very modern royal family.

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Dsquared2 FW21 ADV Campaign

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A poetry of touch and togetherness unfolds in Meantime, the new Fall-Winter 21 campaign from Dsquared2.
At once nostalgic and immediate, Alasdair McLellan’s photographs evoke a recognizable language of kinship and joyfulness. The imagery follows a heterogenous group of young friends, brought together by their shared values and affection for one another. The looks of the new collection underscore this sense of character and narrative: an homage to the eclectic culture of creative directors Dean and Dan Caten’s home of Canada, the pieces form a literal and figurative patchwork of expressive elements, disparate but united.

This feeling of comfort and togetherness is embodied in an artful focus on touch and physical connection between the protagonists: an embrace, a handheld, or even just a knowing look that only a friend can understand. Especially in light of the past year and a half of global lockdowns, this possibility of physical connection feels both joyful and melancholic – the warmth and immediacy of touch coupled with the distance of memory, a duality reflected in the photographs appearing in both color and black-and-white.

Hand-written text alongside the images examines and develops this mood of extroverted introspection. Falling somewhere between a diary entry, a poem, and a fleeting thought, the words capture the rawness and excitement of making a deep human connection – which can be instantly felt, but often is not recognized until later. The feeling of longing or nostalgia initially suggested becomes instead a quiet gratitude, a recognition that although these moments are past, they remain alive by shaping the present.

Capturing all the joy and longing of these in-between moments through a universal language of touch and togetherness, the campaign serves as both a document of emotional remembrance for the past year and a half of collective meantime, and a roadmap to help us find our way back together.

The new Dsquared2 Fall Winter 2021 campaign: https://www.dsquared2.com/experience/it/d2life/
Discover the full movie in IGTV, Dsquared2.com and #D2APP

Directed by Alasdair McLellan @ Art Partner
Creative Director: Giovanni Bianco @ GB65
Starring: Lila Moss, Stella Jones, Iris Law, Georgia Palmer, AJ, Finley Williams, Keone Pillay, Oliver Rice, Oisin Murphy, Sam Majka
Casting: Piergiorgio Del Moro @ Exposure NY
Styling: Vanessa Reid @ Streeters
Movement Director: Pat Boguslawski @ Streeters
Make Up Artist: Lynsey Alexander @ Streeters
Hair Artist: Anthony Turner @ Streeters
Manicurist: Lorraine Griffin
Set: Patience Harding @ The Magnet Agency
On set Partner Films

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AMI – Fall-Winter 21 Campaign

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AMI celebrates the f.AMI.ly, its community, in its Fall-Winter 21 campaign shot by Luis Alberto Rodriguez, marking the first collaboration between the American photographer and dancer, and the Parisian house.

Conveying a variety of feelings, each photo is an evocative portrait, a new chapter in the story of a close-knit group.

The mood delicately echoes the spirit of AMI and its values of love, friendship and inclusion. The campaign celebrates the need to be together, and an infinite diversity of relationships and human connections – partners and lovers, chosen and biological families, acquaintances and best friends…

Real people from various walks of life and with creative backgrounds -dancer, architects, actress- are casted as the main characters of the mostly black-and-white portraits. The gallery of images features a moving mother-and-son photograph of Alexandre Mattiussi, AMI’s founder and creative director, and his mother Chantal.

The overall attitude is collected, at times reflective.

Inspiration draws from New York in the 90’s, and the unique imagery of fashion catalogs of that era; AMI’s models stage similar interactions in candid poses, in a series of striking full-body shots.

The wardrobe, a central concept and the heart of AMI’s DNA, is reinterpreted with a similar, minimalistic, 90’s vibe – from oversize coats, chunky knits and baggy jeans.

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