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Campagna Sportmax per la Primavera-Estate 2024.

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Campagna Sportmax per la primavera-estate 2024.

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SS24 ADV CAMPAIGN di Max Mara

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Max Mara presenta la sua Campagna ADV per la SS24.

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High – Elements of Elegance – Water Colour SS24

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Madre Natura è da sempre la massima ispirazione di HIGH.

Allontanarsi dai rumori della città ed immergersi negli elementi, trascorrere del tempo all’aria aperta, in riva all’acqua e alla luce del sole non è solo un lusso, ma un’esigenza. HIGH ha sempre legato alla propria filosofia l’importanza della natura come essenziale per la mente e per il corpo.

L”Elements of Elegance – Water Colour” celebra l’arrivo dell’estate grazie all’interpretazione della collezione Primavera Estate 2024 da parte dell’attrice Mariela Garriga, rappresentata nuovamente attraverso l’obiettivo di Keila Guilarte, sulle rive del Lago di Como.
Mariela, attualmente con Tom Cruise nel cast di MISSION IMPOSSIBLE – DEAD RECKONING diretta da Christopher McQuarrie, è una vera cittadina del mondo. La sua attitudine interculturale e multidisciplinare, supportata da determinazione, coraggio e compassione, la rende, insieme alla sua naturale bellezza e intelligenza, una perfetta ambasciatrice del brand.

La carriera di Mariela comprende ruoli in America Latina, in Europa e negli Stati Uniti dove ha recitato in numerose serie TV. Nel 2019, ha preso parte al cortometraggio SOMBRA CITY, che le è valso il premio come migliore attrice al Queen Palm International Film Festival.
Mariela ha anche creato la sua società di produzione in Italia, FACTUM FILMS con cui ha già prodotto una serie impressionante di progetti con sceneggiature da lei scritte, tra cui E.L.I Project, un documentario di sensibilizzazione sui crimini ambientali e sugli animali in via di estinzione.

L’opportunità di veder vivere i volumi e i colori della collezione combinati con la bellezza naturale di Mariela nell’atmosfera magica della luce del sole sull’acqua è stata irresistibile.

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Where the heart belongs: at home anywhere and everywhere

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The Weekend Max Mara Spring/Summer 2024 Advertising Campaign.

Going back to where the heart belongs, to a cherished hideaway, escaping all sense of time and place.
Landscapes, colours, aromas change but the Weekender’s spirit (and her wardrobe) stays faithful to
her soul. Every experience is there to be enjoyed and remembered. At home anywhere and
everywhere.
For Spring / Summer 24 the Weekender further evolves in her pursuit of relevance and her passion for adventure. This season she ventures South, to a beautiful small fortress immersed in lavish Mediterranean gardens and the campaign’s narrative becomes an evocative portrait of her exploration of this dreamy, intimate hideaway. Recalling memories and travels while very much being about the present and our protagonist. Moments of playful pause alternate with walks in the sun-kissed gardens and orchard. Escaping the heat in the limestone pool, or in the shade of terracotta-red arcades. Spot on wardrobing always matched with perfect ease to the setting.

Our protagonist wears a reinterpreted safari two-piece over contrast striped top further enhanced by a new summer Pasticcino Bag in brown and deck shoes. The safari vibe continues in a Sahara jacket teamed with animalier pants, accessorized by a novel fringed black Pasticcino and espadrilles. Other looks that catch the eye include a deep honey-hued trouser suit with a complementing pale blue shirt and the brand’s iconic bag in raffia with oversize contrast edges and boules, and a set in a rich cream cotton with lined blouse and two-tone bucket bag. Evergreen denim is back as a long trench with a swingy feel worn loose-fit with matching wide leg jeans. Every Weekend Max Mara collection key player, the trench also comes in a versatile contemporary edition with removable hand-sewn wool inner layer and buttoned sleeves. A touch of boho femininity, perfectly befitting the location, is offered by the blouse dress with paisley inserts.

Lensed by British photographer Tom Johnson, the campaign features model Aylah Peterson.

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