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Chanel Spring-Summer 2019 Ready-to-Wear Campaign

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In contrast to the beautiful sandy beach he imagined at the Grand Palais for the CHANEL Spring-Summer 2019 Ready-to-Wear runway show, Karl Lagerfeld has chosen a plain anthracite backdrop for the campaign that accompanies the collection. A difference that’s further highlighted by the photos alternating between colour and black and white. Bursting with character, this campaign features the models Rebecca Leigh Longendyke, Adesuwa Aighewi, Kris Grikaite, Sarah Dahl, Nora Attal, Vittoria Ceretti and Hyun Ji Shin. With a conquering spirit, they pose together in front of the designer’s camera.
On the visuals worked in duotone, black, white, tan beige and navy blue catch the light, while the colours of the collection – lemon yellow, golden sand, pink, blue and iced mint – are bathed in sunshine in the polychrome shots.

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Throughout the images, summer encourages a look that blends insouciance with elegance: with an absolute lightness, tweed comes as dresses and suits with ample volumes and as big sleeveless jackets. This spirit of casual chic is reinforced by the wide-cut trousers in cotton or denim guipure. Imbued with a fresh allure, the suit is worn against the skin with a mini-skirt while silk scarves with parasol motifs are knotted as tops. Materials are supple and appear as outfits in two-tone leather or in black crêpe. On the cropped white poplin shirts and the coloured cashmere cardigans, CHANEL is split into two distinct syllables.

There’s just one step from daylight to nightfall, and it’s made with the evening dresses in organza, gazar and silk tulle. All of them play with sophistication and transparency, here adorned with ribbons, ruffles and pleats, there a sequinned plastron…
Laid-back elegance is the order of the day this summer: mules in plexiglass and leather with little heels or a cork sole are the shoes of the season, while the double visor caps and the big fringed straw hats protect from the sun’s rays.

#CHANELSpringSummer

 

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Alexander McQueen Pre AW23 Women adv campaign and collection

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The Alexander McQueen Autumn/Winter 2023 pre-collection campaign, photographed by David Sims with Karolina Spakowski, Celina Ralph, Sora Choi, Alaato Jazyper, Amanda Murphy, Florence Huntington-Whiteley, Florence Hutchings, Élise Crombez, Colin Jones, Rejoice Chuol, Wang Han, Wanessa Milhomem and Adhel Bol.

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Pre autumn/winter 2023 womenswear collection
An exploration of beauty and power through tailoring and a focus on cut, proportion and silhouette. The classic subverted: wardrobe spliced and slashed. Uniform is re-imagined. Hyper nature. Solarized flowers appear alongside bright pinks, yellows and reds and elaborate crystal embroideries.

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Missoni Kids ADV Campaign Collezione Primavera / Estate 2023

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La campagna pubblicitaria Missoni Kids per questa Primavera/Estate 2023 è colorata, fresca e gioiosa. Allegria e spontaneità sono protagoniste degli scatti. Gli elementi iconici del marchio vengono reinterpretati per i più piccoli attraverso un racconto ludico e divertente.
La collezione presenta tonalità intense di giallo, azzurro e celeste per il bambino in armonia con toni di giallo più chiari, che vanno a mescolarsi a rosa delicati e magenta, per la bambina.
Gli zig-zag, così come i fiammati, vengono declinati in colori vivaci e giocosi. I materiali utilizzati sono freschi e versatili, dai cotoni leggeri alle mussole ed alla gabardine, fino ai classici lycra e nylon per la parte swimwear. Tra stampe, ricami e tessuti tinto filo vengono rappresentati tutti i tratti identitari della Maison.
La collezione sarà in vendita su Missoni.com e in selezionati concept store.

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GENNY Campagna ADV SS23 con Sara Sampaio

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Sara Cavazza Facchini, direttore creativo di GENNY, ha fatto interpretare la nuova campagna pubblicitaria Primavera/Estate 2023 alla top model Sara Sampaio.

«Ho scelto Sara Sampaio perché nella sua capacità espressiva ho visto quell’imprinting di femminilità coerente con l’ispirazione della nuova collezione.
È una giovane donna, capace di forti slanci emotivi e con l’attitudine naturale all’empatia. La sua immagine elegante e luminosa riflette il potente spirito vitale della moda di GENNY», sintetizza Sara Cavazza Facchini, direttore creativo di GENNY.

La collezione GENNY, Primavera/Estate 2023, è portatrice di “good energy”. Enfatizza e trasmette un messaggio ispirato al positivismo vitale del movimento artistico Lowbrow, che da Los Angeles ha influenzato la pop culture degli Anni Settanta.

Los Angeles, i suoi landscape solari, la sua sofisticata e calda wave internazionale, sono i tratti del perimetro stilistico che Sara Cavazza Facchini ha tratteggiato per la femminilità di GENNY. Da qui la scelta di Sara Sampaio, che con le sue origini portoghesi, la sua solarità oceanica e il temperamento spontaneo, si pone come archetipo della femminilità ricercata, consapevole e sparkling delle donne GENNY.

La fotografia della campagna è stata condivisa con lo sguardo cosmopolita di Dario Catellani, uno dei più quotati interpreti dell’immagine femminile contemporanea, affiancato dal lavoro della stylist, Chaty Kasterine. Il risultato di questo team guidato dallo sguardo di Sara Cavazza Facchini è un insieme di freschezza, colore, vitalità, che riverbera la matericità metallica dei tessuti, le geometrie dei tagli, l’espressività cromatica dello stile GENNY.

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